Web i na mobilu

Dnes už více jak polovina návštěvníků vašeho webu prohlíží jeho stránky na mobilu. Web musí být responzivní, tzn. musí mít upravený obsah pro zobrazení na mobilu.

Webové stránky

Moderní webové stránky s administrací pro editaci obsahu.

Eshopy

Tvorba moderních eshopů na míru, které skvěle prodávají.

Aplikace

Mobilní a webové aplikace na míru podle požadavků klienta.

Nezávazná poptávka

Máte zájem s námi spolupracovat? Ozvěte se nám!

Analýza webu zdarma

Stačí zadat adresu vašich webových stránek a my provedeme a zašleme na vámi uvedený e-mail aktuální analýzu, podle které vám navrhneme i reálná řešení a úpravy vašeho současného webu.

+420
Hledat

    Služba je opravdu bezplatná, a tak nemusíte mít strach, že po Vás budeme chtít jakýkoli poplatek. Stejně tak z požadavku na analýzu nevyplývá žádný závazek a naše doporučení jsou absolutně nezávazná.

    JAKÉ JSOU NEJČASTĚJŠÍ POŽADAVKY FIREM

    9 věcí, které vás budou zajímat na vašem webu

    Aktualizace a redesign webových stránek

    Firmy chtějí modernizovat vzhled svých webových stránek, aby odpovídal aktuálním trendům, byl atraktivní a zlepšil uživatelský zážitek.

    Zlepšení rychlosti načítání stránek

    Rychlost webu je klíčová pro udržení návštěvníků a zlepšení pozice ve vyhledávačích. Firmy hledají způsoby, jak optimalizovat načítání stránek.

    SEO optimalizace pro vyhledávače

    Stávající weby často potřebují lepší optimalizaci pro vyhledávače, včetně použití klíčových slov, struktury obsahu a technických úprav (např. meta tagy, sitemap).

    Responzivita a mobilní optimalizace

    Mnoho firem si uvědomuje potřebu přizpůsobit své stránky pro mobilní zařízení, pokud to dosud neudělaly, aby neztrácely mobilní návštěvníky.

    Vylepšení uživatelské přívětivosti (UX/UI)

    Firmy chtějí snadnou navigaci, přehledné uspořádání a vylepšený design, aby návštěvníci snadno našli informace a provedli požadovanou akci.

    Integrace nových funkcí na vaše stránky

    Přidání funkcí, jako jsou e-shopy, rezervační systémy, online platby, kontaktní formuláře, živé chaty nebo propojení se sociálními sítěmi.

    Zabezpečení a aktualizace systému

    Firmy hledají řešení pro lepší zabezpečení (např. SSL certifikáty, ochrana proti útokům) a pravidelnou údržbu webu, aby se předešlo výpadkům nebo chybám.

    Sledování výkonu a analýzy webu

    Zlepšení integrace nástrojů, jako jsou Google Analytics nebo Meta Pixel, aby mohly lépe sledovat návštěvnost, chování uživatelů a konverze.

    Zlepšení obsahu a textů webových stránek

    Firmy chtějí aktualizovat obsah, včetně textů, obrázků nebo videí, aby odpovídal současným potřebám a lépe komunikoval jejich nabídku.