Webové stránky

Moderní webové stránky s administrací pro editaci obsahu.

Eshopy

Tvorba moderních eshopů na míru, které skvěle prodávají.

Aplikace

Mobilní a webové aplikace na míru podle požadavků klienta.

Nezávazná poptávka

Máte zájem s námi spolupracovat? Ozvěte se nám!

Jak vytvořit webové stránky

Tento návod vám ve stručnosti objasní jak si vytvořit úspěšné webové stránky krok po kroku sami. 

Nebo představí, co všechno je v rámci tvorby www stránek potřeba. 

Podle toho pak můžete zvážit, jestli si web vytvořit vlastními silami nebo takovou realizaci přenechat odborníkům.

Krok po kroku ...

Jak postupovat při tvorbě webu

Ujasnění záměru webových stránek

Pokud se pustíte do tvorby webových stránek, vždy je potřeba si ujasnit proč. Webové stránky by měly mít nějaký jasný cíl, s kterým se následně bude při tvorbě pracovat a na který se budou směřovat. 

Výběr domény webu a její registrace

Každý web má svou doménu, která by měla být zajímavá a přitom jednoduchá. Doména může být národní i nadnárodní nebo zájmová. Pokud doména obsahuje klíčová slova, je to ideální ale ne přímo nutné. Pro kontrolu dostupnosti CZ domén můžete použít stránku národního správce domén www.nic.cz.

Spuštění webového projektu v pracovní verzi

Webové stránky by neměly být v průběhu jejich tvorby běžně dostupné, takže je ideální jejich umístění na pracovní doménu nebo blokování jejich zobrazení běžným návštěvníkům v rámci redakčního systému.

Nastavení grafiky, struktury a základního menu

Podle vymyšlené struktury webu, kterou si můžete navrhnout třeba ma papír a rozkreslit jednotlivé odkazy v rámci menu, je potřeba toto nastavit do redakčního systému. Stejně tak je potřeba navrhnout grafickou podobu webu.

Vytvoření základní stránky webu

Základní stránka webové prezentace je jakousi výkladní skříní celého webu, na kterou můžete umístit inforace o firmě, nabídce základních služeb a představení nabízených produktů, poslední novinky a kontaktní údaje.

Vytváření dalších webových stránek obsahu

Podle zvolené struktury webové prezentace se následně tvoří jednotlivé podstránky a jejich obsah. Každá stránka prezentace by se měla cíleně věnovat jednomu zaměření.

Nastavení responzivnosti webu

Protože dnes už více jak 50% návštěvníků přichází na váš web ze svého mobilu, je potřeba se na zobrazení webu v mobilním telefonu speciáně zaměřit. Responzivnost webu zajistí, že se informace na webových stránkách jen automaticky přeskupí do užšího sloupce, ale přitom nedojde ke zmenšení textů a nemožnosti ovládat web rukou na displeji mobilu.

Řešení SEO optimalizace pro vyhledávače

Pokud řešíte-li web komplexně, tak se budete SEO optimalizaci věnovat už v rámci návrhu struktury nebo tvorbě obsahu jednotlivých stránek. Texty, tituly, meta popisy, nadpisy, odkazy, obrázky, to vše je potřeba v rámci SEO řešit. Když nechcete nebo nevíte jak, můžete se zaměřit jen na základní, tzn. nejdůležitější prvky.

Nastavení služeb statistik Google

A nemusí se jednat jen o statistiky Google Analytics, ale mohou to být další online služby, které vám pomohou při sledování vašich stránek a poskytnou důležité informace pro jejich vylepšení.

Spuštění webové prezentace

Pokud máme všechny předchozí body hotové a odzkoušené na pracovní doméně nebo uzavřeném redakčním systému, je čas na spuštění webu do plného provozu a jeho zveřejnění pro všechny příchozí návštěvníky. Tím vaše práce ale nekončí ... spíše začíná ... webmarketing, propagace, sociální sítě, prostě spousta zajímavé práce :-)