Web i na mobilu

Dnes už více jak polovina návštěvníků vašeho webu prohlíží jeho stránky na mobilu. Web musí být responzivní, tzn. musí mít upravený obsah pro zobrazení na mobilu.

Webové stránky

Moderní webové stránky s administrací pro editaci obsahu.

Eshopy

Tvorba moderních eshopů na míru, které skvěle prodávají.

Aplikace

Mobilní a webové aplikace na míru podle požadavků klienta.

Nezávazná poptávka

Máte zájem s námi spolupracovat? Ozvěte se nám!

Jak vylepšit web a získat nové zákazníky

Webové stránky mohou být velkým pomocníkem, který vás prezentuje potencionálním zákazníkům a hlavně přivede nové zákazníky a zajímavé zakázky. K tomu ale potřebují mít několik základních prvků, které si nyní popíšeme.

Aktuální obsah www prezentace

V první řadě musí webové stránky představovat vaši nabídku služeb, produktů v co nejvyšší kvalitě, a to jak textově, tak pomocí fotografií nebo videí. Nabídka by měla být aktuální, proto si dejte pozor na přestavení služeb, které už neprovádíte nebo produktů, které už nemáte v nabídce. Běžně se také stává, že máte na webu odkazy na vaše dodavatele nebo jejich produkty, které už neexistují a taková chyba může vaši www prezentaci poškodit zásadním způsobem i ve vyhledávání na Google nebo Seznam. 

Responzivita

Dnes se zásadním způsobem změnily návštěvnosti webových stránek i e-shopů z hlediska používané technologie. Dříve většina uživatelů internetu navštěvovala webové stránky na svých počítačích doma, ale jak se za posledních několik let měnilo chování uživatelů, dnes už příjde na vaše webové stránky více uživatelů ze svého mobilu než z pevného počítače.

A na to je potřeba reagovat a nenechat konkurenci vás odstavit, protože vaše webovky nejsou upraveny pro zobrazení na mobilu (tzn. responzivní). Do tlaku na provozovatele webových stránek, aby upravili svoje webové stránky i pro bezproblémové zobrazení na mobilu, se připojil i Google a kontroluje a penalizuje neupravené weby.

Ceny a ceníky na webu lákají

Každý návštěvník hledá na webu nějaké konkrétní informace, tzn. v případě služeb a produktů jejich ceny. Jestli je to z obchodního hlediska možné, dejte na webové stránky aktuální ceník nebo alespoň nějaké vzorové ceny. Věřte, že to návštěvníci ocení.

Opět pozor na to, aby byly uvedené ceny nebo ceník aktuální, proto si nenakládejte ceny na každou stránku (to neplatí v případě katalogu nebo e-shopu) a nechte je někde pohromadě, aby se vám lépe a jednodušeji aktualizovaly.

Reference na webu jsou nutností

Rozhodně nezapomeňte na reference a pokud takové máte, opět je na webu představte v tom nejlepším světle. Není potřeba detailně představit každý váš projekt a uvádět u něj zákazníka nebo cenu realizace. Důležité je představit produkt nebo odvedenou práci formou fotografií nebo videa. Prostě představit na svém webu to, co umíte, a jak to umíte.

U referencí se vždy pokuste proměnit v návštěvníka a podívat se jeho očima, jestli vás uvedené reference zaujmou. Pokud to nedokážete, obešlete rodinu nebo kamarády, aby vám k tomu poslali jejich názor. 

Online poptávky umí

Na webových stránkách je výhodné připravit několik komunikačních bodů pro návštěvníky, kde by v případě zájmu mohli zanechat svoje kontaktní údaje nebo přímo konkrétní poptávku po vaší službě něbo produktech. Takové kontaktní body lze na webu vytvořit pomocí online formulářů, které mají buď jen jednu položku pro uvedení e-mailu nebo mnoho položek pro poptávku, ale zde pozor na přílišnou složitost online poptávky, která by mohla zájemce odradit. Takže i u vytváření formulářů a dotazníků pamatujte na "všeho s mírou".

Velkou výhodou tvorby online formulářů je jejich ukládání do redakčního systému pro další práci a evidenci a možnosti funkčností.

Online formuláře, které nabízíme v rámci tvorby webovové stránky ve službě Web7-System mohou být několikastránkové nebo u nich lze nastavit pravidla zobrazení, kdy se po výběru parametru automaticky otevřou další okna pro doplnění informací.  

Co se může zdát samozřejmostí, ale ne všichni to u formulářů webových stránek nabízejí, jsou automatické notifikace po vyplnění a odeslání formuláře. V rámci Web7-System nebo Forms7 lze nastavit pro notifikace (upozornění) e-mailem: komu budou upozornění chodit (zákazníkovi, správci webu), komu příjdou e-maielm jaké informace, atp.. 

Rezervace na webu

V dnešní době je možné na internetu vidět a pořídit mnoho rezervačních systémů a služeb. V případě, že provozujete službu nebo ubytování, tak se vám takové rezervace na webových stránkách mohou hodit a přilákat mnoho nových zákazníků.

Dejte si ale pozor při výběru systému pro rezervace. Není vždy nejlepší vybrat ten s nejvíce funkcemi nebo naopak ten nejlevnější, protože se vám následně může stát, že všechny funkce nevyužijete nebo vám naopak budou chybět. Proto je výhodné začít na webu s verzí rezervací v nějakém základním provedení a následně si pak funkce přidávat.

V rámci samostatné služby online formulářů a dotazníků Forms7 i ve službě tvorby webových stránek Web7-System můžete nastavit základní informace pomocí rezervačního systému, a to včetně výběru data nebo hodiny a dokonce s možností online platby.

Probereme, pomůžeme, vytvoříme

V případě, že si nejste jisti jak výše uvedené body na svém budu nastavit, stačí nás kontaktovat pro bezplatnou konzultaci. V rámci konzultace vylepšení webové prezentace můžeme probrat vaše požadavky a další možnosti řešení. Pokud se vám do nehodí a raději to necháte na nás, pak je to ještě jednodušší a stačí jen poslat nezávaznou poptávku, na kterou následně budeme reagovat vy.