Web i na mobilu

Dnes už více jak polovina návštěvníků vašeho webu prohlíží jeho stránky na mobilu. Web musí být responzivní, tzn. musí mít upravený obsah pro zobrazení na mobilu.

Webové stránky

Moderní webové stránky s administrací pro editaci obsahu.

Eshopy

Tvorba moderních eshopů na míru, které skvěle prodávají.

Aplikace

Mobilní a webové aplikace na míru podle požadavků klienta.

Nezávazná poptávka

Máte zájem s námi spolupracovat? Ozvěte se nám!

Firemní profil Google

Zvyšte viditelnost vaší firmy s Firemním profilem Google

Využití služby Firemní profil Google je jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zlepšit online přítomnost a viditelnost vaší firmy v místním vyhledávání. S dobře optimalizovaným Firemním profilem Google můžete oslovit nové zákazníky, zvýšit návštěvnost svého webu, získat lepší hodnocení a posílit důvěryhodnost vaší značky.

Zde najdete nejčastější dotazy a odpovědi.

Správou katalogových záznamů Firemního profilu Google vám pomůžeme maximalizovat potenciál této služby a zajistíme, že vaše firma bude online viditelná tam, kde to má největší smysl.

Je Firemní profil Google opravdu zdarma?

Klikněte seAno, vytvoření profilu je zdarma. Naše profesionální správa však zajistí, že váš profil bude plně využívat svůj potenciál.m a začněte psát...

Mohu spravovat profil sám/sama?

Ano, ale odborná správa od nás vám ušetří čas a přinese lepší výsledky díky našim zkušenostem.

Jak rychle se projeví výsledky správy profilu?

První zlepšení lze často vidět již během prvních týdnů, plné výsledky se obvykle projeví během několika měsíců.

Jaké jsou náklady na správu profilu?

Cena závisí na rozsahu služeb. Kontaktujte nás pro individuální cenovou nabídku.

Lze propagovat přes firemní profil i služby a produkty?

Ano. V rámci firemného profilu Google lze pravidelně propagacovat produkty, služby, akce, atp.

Proč bych si měl vytvořit firemní účet na Google?

Google firemní profil zvyšuje vaši viditelnost online, pomáhá oslovit místní zákazníky a umožňuje vám snadno sdílet důležité informace, jako je otevírací doba, adresa a kontaktní údaje.

Jak mohu ověřit svou firmu na Google?

Google nabízí několik způsobů ověření: poštou (pohlednicí s ověřovacím kódem), telefonicky, e-mailem nebo přes Google Search Console.

Jak dlouho trvá ověření firmy?

Ověření firmy pohlednicí trvá obvykle 5–14 dní. Ověření telefonicky nebo e-mailem je rychlejší.

Mohu přidat více poboček do jednoho Google účtu?

Ano, můžete přidat více poboček a spravovat je v rámci jednoho Google Business profilu.

Jaké informace bych měl zahrnout do svého profilu?

Uveďte název firmy, adresu, telefonní číslo, otevírací dobu, webovou stránku a podrobný popis vašich služeb či produktů.

Jak často bych měl aktualizovat svůj firemní profil?

Doporučuje se aktualizovat profil vždy, když dojde ke změně vašich otevíracích hodin, nabízených služeb nebo kontaktů.

Mohu reagovat na recenze zákazníků?

Ano, pomocí příspěvků na Google Business můžete sdílet speciální nabídky, akce nebo novinky.

Jak mohu sledovat návštěvnost svého profilu?

Google Business Profile nabízí statistiky, kde můžete sledovat, kolik lidí váš profil vidělo, jak s ním interagovali a jaké akce provedli (např. kliknutí na web

Může někdo jiný spravovat můj firemní profil?

Ano, můžete přidat správce účtu a delegovat pravomoci správy firemního profilu.

Co mám dělat, pokud najdu duplicitní profil své firmy?

Pokud existuje duplicitní profil vaší firmy, můžete ho nahlásit a požádat Google o sloučení profilů.

Mohu svůj profil upravit po ověření?

Ano, i po ověření můžete kdykoli upravit informace o vaší firmě.

Co mám dělat, pokud moje firma mění adresu?

Pokud se vaše firma stěhuje, můžete aktualizovat adresu v profilu a poté znovu ověřit novou lokaci.

Co jsou klíčová slova a jak je mohu použít na Google Business?

Klíčová slova jsou výrazy, které vaši zákazníci mohou hledat. Používejte relevantní klíčová slova ve svém popisu a příspěvcích, aby vás zákazníci lépe našli.

Jak mohu zvýšit viditelnost svého profilu?

Pravidelně aktualizujte svůj profil, přidávejte fotografie, odpovídejte na recenze a sdílejte novinky či nabídky.

Mohu odstranit špatné recenze?

Ne, špatné recenze nemůžete odstranit, ale můžete na ně profesionálně odpovědět a ukázat zákazníkům, že vám na zpětné vazbě záleží.

Jak mohu získat více recenzí?

Zákazníky můžete zdvořile požádat o zanechání recenze po dokončení obchodu nebo služby. Sdílejte přímý odkaz pro recenze na Google.

Co mám dělat, pokud byla moje firma nesprávně označena jako trvale uzavřená?

Přihlaste se do svého profilu a upravte stav firmy zpět na „otevřená.“

Jaké informace mohu analyzovat na Google Business?

Můžete sledovat, kolik lidí vás našlo, jaké akce provedli (např. telefonáty, návštěvy webu), a jaké jsou trendy ve vyhledávání.

Jak mohu optimalizovat svůj profil pro mobilní zařízení?

Google Business profily jsou automaticky optimalizovány pro mobilní zařízení, ale zajistěte, aby vaše informace byly aktuální a snadno čitelné.

naši spokojení zákazníci

Reference od našich klientů

Díky Web7master se naše firma objevuje na předních místech ve vyhledávání. Získali jsme více zákazníků a naše tržby vzrostly o 30%.

Jan Novák
majitel autosalonu

Profesionální přístup a skvělé výsledky. Náš Firemní profil Google je nyní perfektně optimalizovaný a přináší nám nové klienty každý den.

Petra Svobodová
ředitelka Beauty Salonu

Nyní máme aktuální informace a novinky přímo v našem firemním profilu na Google, což nám přináší nové zákazníky i bez placené reklamy.

Lucie Kalinová
Majitelka penzionu
firemní profil 

Máte zájem?

Pokud máte zájem o správu firemního profilu Google své firmy, kontaktujte nás a probereme s vámi všechny dotazy, které vás napadnou.