Web i na mobilu

Dnes už více jak polovina návštěvníků vašeho webu prohlíží jeho stránky na mobilu. Web musí být responzivní, tzn. musí mít upravený obsah pro zobrazení na mobilu.

Webové stránky

Moderní webové stránky s administrací pro editaci obsahu.

Eshopy

Tvorba moderních eshopů na míru, které skvěle prodávají.

Aplikace

Mobilní a webové aplikace na míru podle požadavků klienta.

Nezávazná poptávka

Máte zájem s námi spolupracovat? Ozvěte se nám!

SEO optimalizace webu

Ačkoli zkratka SEO znamená optimalizaci pro vyhledavače, pravdou je, že nejde ani tolik o roboty, jako spíš o návštěvníky, které se na stránku snažíme přivést. Z této skutečnosti pak plyne i první a nejčastější problém: Mnohé společnosti staví své SEO techniky právě na tom, že různými technikami podbízí své webové stránky robotům i lidem, jenže k čemu 10.000 návštěvnost, když 90% lidí přijde a hned odejde?

Druhé úskalí, které plyne z této strategie, se skrývá ve skutečnosti, že společnost Google bojuje proti většině SEO technik, které by měly zvýšit úspěšnost a důležitost webové stránky proti ostatním, a v nepravidelných intervalech vydává updaty, které zhodnocují důležitost jednotlivých webových prezentací a které se snaží rozkrýt podvodné techniky SEO optimalizace a případně tyto prezentace trestat. Výsledkem nevhodné strategie tedy může být fakt, že budete půl roku na první stránce ve vyhledavači a pak se budete rok plácat někde v nedohlednu.

Co SEO optimalizace obnáší?

SEO je optimalizace webové prezentace pro vyhledavače - znamená to, že se webové stránky doplňují o popisky, klíčová slova, upravují se texty webu a článků a poupravuje se i html kód stránky - vše proto, aby vás lidé ve vyhledavači snáze našli na konkrétní vyhledávací dotazy. Nicméně optimalizace webové stránky sama o sobě nestačí.

Žádanost je také nutná

Vedle optimalizace webové prezentace je potřeba myslet i na to, jak zvýšit žádanost Vaší webové stránky i v jiných ohledech. Stránka sama o sobě hledaná nebude, pokud nenabízí opravdu lákavá nebo aktuální témata. To je fakt, na který mnoho lidí zapomíná. Stránek s podobným zaměřením bývá několik a konkurovat jim není vždy snadné. Proto se využívají další propagační techniky, které v očích vyhledavačů zvednou pomyslnou úroveň kvality Vaší webové prezentace. Zpravidla se jedná o způsob, jak na Vaši stránku dostat další lidi, kteří se zajímají o totéž, co Vy prezentujete. Využívá se zpravidla katalogů a pomocí zpětných odkazů, které směřují na Vaši prezentaci, se stáváte vyhledávanějšími. Dále se využívá různých blogů a diskuzí, ideálně odborných. Využívá se sociálních sítí jako Facebook nebo Google+ pro diskuzi na témata z oboru. Technik je mnoho.


Proto je důležité vzít v potaz, že SEO optimalizace je velmi důležitá část Vaší marketingové strategie, ale SEO není všechno. Navíc Google nechce, abyste uměle zvyšovali důležitost webové stránky, která podle jeho algoritmů nestojí za pozornost. Google aktivně bojuje proti SEO technikám, zvláště těm nekalým.