Web i na mobilu

Dnes už více jak polovina návštěvníků vašeho webu prohlíží jeho stránky na mobilu. Web musí být responzivní, tzn. musí mít upravený obsah pro zobrazení na mobilu.

Webové stránky

Moderní webové stránky s administrací pro editaci obsahu.

Eshopy

Tvorba moderních eshopů na míru, které skvěle prodávají.

Aplikace

Mobilní a webové aplikace na míru podle požadavků klienta.

Nezávazná poptávka

Máte zájem s námi spolupracovat? Ozvěte se nám!

Na co s koncem roku nezapomenout

Co byste měli ještě do konce roku promyslet v rámci propagace na internetu?

1, Jak je na tom váš web?

Aktuálnost obsahu vašich webových stránek. Je to přeci jen vaše vizitka na webu a pokud si bude zákazník vybírat a uvidí, že má konkurence aktuálnější informace než vy nebo dokonce modernější web, můžete zbytečně přijít o zajímavou zakázku.

2, Jak je na tom váš Facebook?

Funkčnost a aktuálnost firemního Facebooku, který stejně jako vaše webová prezentace oslovuje svou skupinu vašich fanoušků a potencionálních zákazníků.

3, Jak běží vaše propagace?

A nemusí se jednat nutně jen o placenou reklamu na Google, Seznamu, Facebooku ... jsou varianty propagace, kterou lze využívat i zdarma.

4, Jak funguje vaše komunikace se zákazníky?

Zde je potřeba prověřit, jestli máte na vašem webu, e-shopu nebo Facebooku nastaveny prvky pro zachytávání kontaktních údajů vašich návštěvníků, aby jen "neprotekli" vašim webem, e-shopem nebo Facebookem. Tam kde takové "háčky" nastaveny nemáte, je potřeba je co nejdříve doplnit.

5, Jak sbíráte informace od zákazníků?

Jedná se o klasickou formu Feedbacku. Hodnocení od vašich zákazníků nemusí být nutně uveřejňována na webu, ale slouží pro vás jako indikátor spokojenosti nebo nespokojenosti např. s konkrétní službou. Jedině tak můžete zjednat nápravu, protože bez informací to prostě nebudete vědět.

6, Jak jste na tom v rámci povinných informací?

Tady je určitě na prvním místě nastavení nového systému Cookies 2022, který je povinný pro všechny weby a e-shopy. Dále je vhodné se podívat na aktuálnost Obchodních podmínek vašeho e-shopu, protože během roku došlo k určitým změnám, které je nutné do nich zakomponovat.

7, Jak přináší váš web zákazníky?

Každý komerční web se vždy hodnotí : NE podle počtu návštěvníků, NE podle pozice ve vyhledávání, NE podle investovaných peněz do reklamy, ale ANO podle počtu zákazníků, které váš web přivedl. Popřemýšlejte proto, jestli vám web zákazníky přináší a pokud ne, je potřeba udělat změny, a to co nejdříve. Na internetu vaši zákazníci jsou a vaše služby a produkty nebudou hledat v žádném katalogu, TV nebo rozhlasové reklamě ... budou je hledat na Internetu!

Pokud máte ještě jiný problém, který byste rádi vyřešili nebo se o něm alespoň poradili, určitě zavolejte nebo napište.

V současné době řešíme nejvíce:

- jak na rezervace ubytování, služeb, času
- jak na automatizaci na webu, komunikace, odpovědi, chatboty
- jak prodávat přes formulář nebo malý e-shop
- jak řešit správu zakázek, zákazníků, zařízení
- jak řešit vouchery pro zákazníky
- jak řešit hromadné e-maily

a na všechny problémy máme řešení, která jsou jak funkčně, tak finančně zajímavé a nenáročné.

Tým Web7 Vám také přeje příjemné prožití svátků.