Loading color scheme

V reklamacích je dobré mít pořádek

Každý obchodník s eshopem ví, že je potřeba mít v reklamacích svých produktů pořádek. Bohužel ne každý zákazník uplatňuje reklamaci dle vámi stanovených pravidel a ve chvíli, kdy ho na to upozorníte, pošle na vás kontrolu ČOI.

Takže je potřeba nastavit pravidla tak přesně, aby je ani nepozorný zákazník nemohl obcházet. Takovou možností je vytvoření reklamačního protokolu formou online reklamačního formuláře. Ten musí zákazník vyplnit a na jeho základě následně proběhnou další kroky reklamace.

Pro tento případ používáme pro naše klienty náš osvědčený systém forms7.com, který nejen nabídne vytvoření reklamačního formuláře, ale vyplněné eviduje v pod účtem  obchodníka. V takto vytvořeném záznamu reklamace je možná komunikace se zákazníkem i zapisování poznámek. U každé reklamace lze evidovat její stav, a tak v jejich seznamu hned vidíte, jestli je reklamace v průběhu, dokočena nebo zrušena.

Více informací vám rádi poskytneme nebo systém nastavíme i ve vašem současném eshopu a stačí nás jen kontaktovat.

analyza webu zdarma

Využíjte naši aktuální nabídku na

Analýzu vašeho webu zdarma

Analyzovat můj web