Loading color scheme

Objednávkové systémy s mobilní aplikací

Poskytujete služby, které by si mohli zákazníci objednávat přímo z mobilního telefonu? A chcete se představovat zákazníkům jako moderní firma využívající nejnovější technologie? Právě pro Vás máme řešení WEB+MOBIL.

WEB+MOBIL

Potom vám můžeme nabídnout jak vytvoření mobilní aplikace pro objednávku vašich služeb přímo z mobilního telefonu, tak i systémovou část, která bude objednávky přijímat, třídit a případně posílat dále.

Výhodou systémového řešení s mobilní aplikací je jeho jednoduchost pro uživatele, kteří mohou udělat objednávku přímo ze svého mobilu z aplikace, kterou si zdarma stáhnou z AppStore (iPhone mobily) nebo Google play (Android mobily).

Mobilní aplikace oproti webové stránce nabízí možnost:

  1. Zadání místa určení přímo z GPS v mobilu (není potřeba zadávat adresu)
  2. Vytvoření fotografie a její zaslání pro upřesnění zakázky (např. prostor nebo umístění)
  3. Výběr z předpřipravených položek jednoduše a rychle
  4. Informace do textových polí lze diktovat hlasem do telefonu (nutná funkčnost telefonu)
  5. Na všechny mobily, které mají instalovánu vaši aplikaci můžete poslat zprávy (notifikace) a informovat tak např. zákazníky o vaší nové nabídce
  6. a mnoho dalších výhod ...

Jak to funguje?

  1. Zákazník si stáhne zdarma vaši aplikaci do svého mobilu (Appstore pro iPhone, Google play pro Android) a registruje se nebo přihlásí (není podmínkou).
  2. V případě jeho registrace se tato už provádí ve vašem webovém systému.
  3. Následně může zákazník v aplikaci vytvořit objednávku dle předem vytvořených informačních polí.
  4. Může vybrat adresu např. jen podle GPS souřadnic aktuální polohy mobilu.
  5. Vyplní nebo vybere další informace do přednastavených kolonek.
  6. Potvrdí objednávku a všechny informace se okamžitě přesunou do vašeho webového systému.
  7. Webový systém vám upozorní na příchozí poptávku (e-mail/SMS)
  8. V administraci vašeho webového systému už vidíte objednávku a všechna data, která zákazník ze svého mobilu poslal.
  9. Se zákazníkem můžete okamžitě začít komunikovat přes chat zakázky a tato komunikace zůstává stále u objednávky. Máte tak přehled o tom, co jste si se zákazníkem napsali.
  10. Zákazník může v rámci mobilu potvrdit provedení jeho objednávky nebo ohodnocení spokojenosti, atp.. Opět se data ihned přesunou do vašeho webového systému k ke konkrétní objednávce zákazníka a vy tak vidíte stav objednávky nebo potvrzení jejího dokončení, termínu, času, i případné spokojenosti zákazníka.
  11. Zákazník má ve vaší aplikaci historii objednávek a případně i další informace, které mu mohou být prospěšné např. pro vytvoření další objednávky dle původní (šablona).

Lze něco měnit dle potřeby?

V zásadě se dá napsat, že se měnit může téměř vše z výše uvedeného a podle náročnosti těchto úprav se pak mění i finální cena realizace takového systému WEB+MOBIL.

Základní kostra celého systému WEB+MOBIL se dá různě modifikovat dle potřeby a požadavků na funkčnost, takže pokud jste v uvedeném popisu narazili na něco, co byste nechtěli nebo naopak vám tam něco schází, můžeme se o tom nezávazně pobavit a probrat reálné možnosti případně vymaslet ještě dokonalejší řešení než jste původně zamýšleli.

Pro více informací nebo zaslání nezávazné nabídky (kalkulace) nás prosím kontaktujte prostřednictvím tohoto online formuláře WEB+MOBIL.

 

analyza webu zdarma

Využíjte naši aktuální nabídku na

Analýzu vašeho webu zdarma

Analyzovat můj web