Loading color scheme

If you need help, we have a list of frequently asked questions and answers. We strive to give you the best buying experience possible. Click a question below to view the answer.

To je různé. Záleží na množství a typu produktů, náročnosti objednávek a následné expedice zákazníkům. Můžete tedy eshop spravovat kliendě sám. Nejnáročnější je správa produktů, jejich aktuální nabídky, dostupnosti, cen a popisů. Proto jsme vytvořili speciální exportní systém MAX, kterým dokážeme propojit nabídku vašeho dodavatele a váš eshop. Informace se pak aktualzují automaticky každý den, a to i s možností nastavení pravidel pro změnu cen, kategorií a popisů.

U nás je to rozhodně jinak. Našim klientům poskytujeme pomoc, radu a podporu. Vše řešíme osobně, telefonicky nebo e-mailem.

Poptávkový formulář nabízí Web 7 jako samostatnou aplikaci včetně administračního prostředí.

V rámci webových stránek se zobrazí poptávkový formulář pro návštěvníky stránek. Po vyplnění formuláře se požadavek zašle do admin prostředí, kde ho mohou vaši pracovníci řešit. Navíc lze ke každé poptávce přiřadit její stav (nová/aktivní/vyřízená). Každá poptávka má také svoje vlastní pole pro poznámky pracovníků. Tímto způsobem nikdy nezapomenete řešit poptávky vašich zákazníků a zpětně je můžete vyhodnocovat.

Více informací najdete na stránce www.forms7.com a vyzkoušet si můžete přes DEMO přístup demo/demodemo.

Jedná se o kompletní webové stránky s možností editace obsahu webových stránek, administrací fotografií, dokumentů a nastavení struktury.
Vše jednoduše pomocí CMS redakčního systému Joomla!.

Co obsahuje:

  • Vybraný grafický motiv (šablona) webových stránek.
  • Úpravu grafického motivu (šablony) dle jeho možností a požadavků: logo, obrázky a fotografie, možná změna barevnosti a struktury.
  • CMS redakční systém Joomla! pro editaci obsahu webových stránek.
  • Nastavení základní struktury dle možností motivu (šablony) webových stránek.
  • Vytvoření obsahu základních stránek (kontakt, o nás, reference, služby, faq).
  • Základní SEO optimalizace pro vyhledávače s možností další editace.
  • Nejpodrobnější online statistiky provozu webových stránek.
  • Možnost rozšíření funkčnosti webové prezentace o další aplikace (automatický jazykový překladač, fotogalerie, katalog, online shop, atp. více v nabídce rozšíření).
  • Možnost propojení s funkcemi systémů sociálních sítí (facebook, twitter, google +).
  • Zaškolení práce s redakčním systémem.
  • Následná podpora, dohled a konzultace. Možnost online vzdálené pomoci.

Správa webové prezentace:

  • Možnost výběru služby správy webové prezentace.

Přímo eshop zdarma ne. Vybraným projektům nabízíme možnost zařazení do projektu Web7 investor. V něm získáte tvorbu eshopu bezplatně v rámci spolupráce při prodeji vašich produktů.

Pokud potřebujete aplikaci, která by upravovala automaticky vaše velké fotografie a tvořila z nich přehledné fotogalerie, má pro vás Web 7 řešení.

Fotogalerie nastaví potřebnou velikost až 999 fotografií najednou. Navíc umí automaticky vkládat do fotografií a náhledů bezpečnostní vodoznak, který si vytvoříte.

Více informací vám podáme na základě vašeho podrobnějšího zadání.

Přesně takové weby děláme. Děláme i takové eshopy. Takovým webům a eshopům se říká responzivní. Jedná se o to, že se uživateli mobilu nebo tabletu na jeho malém displeji změní zobrazení jednotlivých informací webové prezentace nebo eshopu tak, že se zmenší obrázky, ale texty a funkční tlačítka zůstanou velká. Tím je pak taková prezentace použitelná i mobil a ovládání rukou.

Ano. Tvoříme eshopy i na základě grafiky dodané klientem. Je to ale většinou náročnější, protože je potřeba rozpracovat vlastní grafiku na všechny potřebné části eshopu: základní stránky, seznam produktů, detail produktů, košík, atp..

Výhodnější varianta je zakomponování vlastní grafiky do vybrané struktury motivu Web7.

Půjčovna nářadí, aut nebo jiných produktů patří mezi populární aplikace Web 7.

Aplikaci můžeme nastavit přesně podle vašich požadavků. Součástí webové půjčovny může být i platební terminál pro online úhrady zákazníků. Pokud máte konkrétní zadání vašeho požadavku, kontaktujte nás prosím a probereme podrobnosti.

Stačí v počítači zmenšit šířku okna prohlížeče a pokud se vaše prezentace začne přeskupovat a nezmenšuje se text, je responzivní.

Responzivnost si také můžete vyzkoušet přímo v naší alikaci http://responzivni.web7.cz, kde jen napište do horního okna vaši adresu prezentace.

Ano to lze. Je potřeba, aby měl váš dodavatel vlastní eshop, z kterého následně dokážeme čerpat data. Tzv. feed nám poskytne všechny potřebné informace o nabídce produktů a těmito daty následně automaticky naplníme nabídku vašeho eshopu.

Rezervační systém Web 7 poskytuje mnoho zajímavých funkcí, které využijí jak zákazníci tak provozovatel.

V rezervačním systému Web 7 můžete nastavit termíny jednotlivých kurzů a pro tyto třeba omězit počet účastníků. Jakmile se přihlásí požadovaný počet účastníků, systém nedovolí rezervace dalším. Z kurzu je možné se i odhlásit a následně jsou informováni náhradníci, že se v kurzu uvolnilo místo. V rámci rezervace je možné požadovat po zájemci i online platbu, která vám zajistí finanční prostředky ihned.

Pokud máte konkrétní zadání a požadavky, kontaktujte nás a projednáme vše detailněji.

To samozřejmě lze, ale svou náročností se taková úprava nevyplatí. Pokud se rozhodnete pro moderní funkčnost a responzivní funkčnost, určitě si vyberte nový motiv z naší nabídky Web7.cz.

  1. Vztah vůči zákazníkům
    1. informační text pro zákazníky
    2. úprava obchodních podmínek
    3. informace pro zájemce o newsletter
    4. systém pro řešení požadavků osobních dat včetně řešení exportu

  2. Vztah vůči zpracovatelům
    1. smlouvy či dodatky se zpracovateli osobních údajů

  3. Interní vztahy
    1. interní záznamy o zpracování osobních údajů
    2. technická a organizační opatření
    3. příprava na situaci ohlášení porušení zabezpečení osobních údajů
    4. informační povinnost vůči zaměstnancům

  4. Specifické situace

Ano, tuto službu našim klientům nabízíme.

Místo jednorázové platby za tvorbu eshopu a roční poplatek za technickou správu eshopu, platíte jen měsíční poplatek.

Je potřeba ale počítat s tím, že tuto službu budete používat minimálně 2 roky.

Taková funkce je stále populárnější a to především tím, že uspoří mnoho času pracovníků firmy a tím i mnoho peněz. Pokud je možné od vašeho dodavatele získat feed (informace o aktuální nabídce produktů), je možné pro váš eshop Web 7 vytvořit automatický import.

Ten zajistí, že se váš eshop Web 7 bude automaticky aktualizovat daty vašeho dodavatele. Vy už pak budete jen vyřizovat objednávky. Navíc je možné využít našeho systému Web 7 MAX, který umožňuje nastavení převodu dat mezi eshopy dle vašich potřeb. Chceteli změnit název kategorie oproti dodavateli nebo chcete prodávat za ceny odlišné od dodavatelských, stačí jen nastavit parametry a zdrojová data budou automaticky převedeny na ty vaše.

Více informací vám poskytneme na základě vašich konkrétních požadavků.

Ano, tvoříme i aplikace dle zadání klienta. Pokud máte představu o tom, co by měla aplikace dělat, navrhneme řešení. Z naší praxe můžeme do zadání doplnit i funkce a nastavení.

Rozhodně je responzivnost jedna nejdůležitějších funkcí současných webů a eshopů. S rozvojem mobilních technologií, kdy dnes skoro každý vlastní chytrý telefon, případně i tablet, se rapidně zvyšuje podíl návštěvníků těchto systémů. V munulých letech se jednalo % o cca 5-10% návštěvníků, dnes je to už průměrně přes 20% !!! A stále tento podíl roste.

Ke správnému plnění informačních povinností dle aktuálních požadavků, nezbytné se v e-shopu věnovat i ochraně osobních údajů jako takových. Můžete se podívat na dva vzorové dokumenty, které doplňují Obchodní podmínky 2018 a měly by být součástí eshopu od 25. 5. 2018:

  • Informační povinnost pro zpracování osobních údajů za účelem uzavření kupní smlouvy
  • Informace pro udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro marketingové účely

Ano, nabízíme komplexní služby v oblasti webové prezentace, obchodování na internetu, sociálních sítí, hostingových a e-mailových služeb, správy domén, webmarketingu a reklam.

Čas tvorby eshopu záleží na vašich požadavcích a připravených podkladech. Pokud se jedná o tvorbu eshopu bez speciálních funkcí a nastavení a dodáte požadované podklady, tak se realizace pohybuje od 30-60 dnů.

U každého projektu tvorby eshopu vás informujeme o předpokládaném termínu.

Ano, v tomto vám můžeme pomoci. Nabízíme aplikaci pro půjčovny, která poskytuje moderní funkce a jednoduchou obsluhu. Aplikace půjčovny umožňuje i online platební systém, který zajistí úhradu od zákazníků.

To rozhodně ne. Doména je jako zvonek u dveří a i když budete mít u dveří 100 zvonků, nic tím nevylepšíte. Ideální variantou je vytvořit pro každou doménu samostatnou malou přezentaci, které se říká mikrostránka. Ta obsahuje 1-5 webových stránek, na kterých můžete vhodně popsat vaši nabídku produktů nebo služeb. Je potřeba dbát na umístění klíčových slov, pod kterými chcete aby vás lidé na internetu nacházeli. Stejně důležité je i vhodně zvolená doména, která by měla obsahovat nejdůležitější klíčová slova. Více informací vám můžeme podat po vašem konkrétním zadání.

Přehled údajů k nastavení poštovního klienta pro odesílání a přijímání emailů provozovaných na Web 7.

Pro správné nastavení vašeho emailového klienta potřebujete vědět
Uživatelské jméno: Vaše celá emailová adresa, pro kterou bude klient nastaven ( př. moje.jmeno@domena.cz)
Heslo: ke konkrétnímu emailu

Server příchozí pošty: mail.stable.cz
Server odchozí pošty: smtp.stable.cz

Port pro příchozí poštu: 143 – IMAP, 110 – POP3, 995 – POP3S, 993 – IMAPS

Port pro odchozí poštu: 25 – PLAIN, STARTTLS, 366 – PLAIN, STARTTLS, 465 – SSL, 587 – STARTTLS

Odchozí server požaduje ověření: zaškrtnout

Detailní video návody pro nastavení nejběžnějších poštovních klientů najdete také v naší nápovědě

Windows Live Mail
Outlook
Thunderbird
Uvedené údaje platí pouze v případě, že je doména vedena na našich mailových serverech (pokud není doména převedena přímo do naší správy, je potřeba, aby měla nastaveny naše MX záznamy).

V případě potřeby vám můžeme pomoci.

Jedná se o novou a velice důležitou funkčnost webové prezentace nebo eshopu, která zajišťuje ideální zobrazení pro mobilní zařízení. Prakticky jde o to, aby se na mobilu nebo tabletu zobrazila webová stránka nebo eshop bez zmenšování písma a přehledně. To se stane tím, že responzivní funkce přeskupí jednotlivé části webu a většinou je dá pod sebe. Návštěvník webu pak vidí vše parádně a ovládat může vše rukou.

Níže se můžete podívat na nový vzor obchodních podmínek, které už v sobě obsahují požadavované části GDPR. Tyto obchodní podmínky jsou vytvořeny a poskynuty APEK asociací pro elektronickou komerci k volnému užití a mají v sobě i praktické informace a komentáře.

APEK | Vzorové obchodní podmínky 2018

Při implementaci APEK Vzorových Obchodní Podmínek do vašeho eshopu, vždy doporučujeme konzultovat jejich využití s odborníkem. Vzorové obchodní podmínky slouží pro vztah mezi prodávajícím a spotřebitelem, neupravují tedy vztahy mezi podnikateli.

liberecky-kraj-web7-2
hospodarska-komora-web7
TUL-liberec-web7
mesto-liberec-web7
jablotron-jablonec-web7
haco-web7
1jhs-web7
tvrznik-web7
totexplast-web7
libverdahotels-web7