Web i na mobilu

Dnes už více jak polovina návštěvníků vašeho webu prohlíží jeho stránky na mobilu. Web musí být responzivní, tzn. musí mít upravený obsah pro zobrazení na mobilu.

Webové stránky

Moderní webové stránky s administrací pro editaci obsahu.

Eshopy

Tvorba moderních eshopů na míru, které skvěle prodávají.

Aplikace

Mobilní a webové aplikace na míru podle požadavků klienta.

Nezávazná poptávka

Máte zájem s námi spolupracovat? Ozvěte se nám!

Automatizujte svůj eshop

Stále slyšíte jak byste měli ve svých firmách zavádět robotizaci nebo automatizaci a my Vám v tomto můžeme pomoci.

V případě, že jste obchodník a provozujete eshop, je možné velkou většinu úkonů spojenou s provozem eshopu opravdu automatizovat.

Naší snahou je vždy navrhnout a poskytnout řešení, která budou probíhat automaticky dle požadovaných pravidel nebo pomohou v návaznosti na požadavky zákazníků.

Obchodník by v rámci provozu svého eshopu měl zajišťovat sám především službu zákazníkovi. V tom je obchodník nenahraditelný a je to něco, čemu rozumí a co ho ve výsledku živí. Veškeré další dění ohledně funkcí eshopu lze udělat automaticky a jen případně dohlížet, že se vše děje jak má.

A co vše lze tedy nastavit pro automatický provoz?

  • Import dat produktů (feedů) od dodavatele do vašeho eshopu.
  • Nastavení termínů importu feedů.
  • Párování dat produktů v nánaznosti na kategorie dodavatele a kategorie vašeho eshopu.
  • Nastavení tvorby cen produktů v nánaznosti na ceny dodavatele.
  • Automatické sledování počtu produktů na skladě s možností nastavení limitu pro upozornění.
  • Nastavení automatické tvorby exportu feedů eshopu pro porovnávače produktů.
  • Automatické reakce zákazníkovi na příchozí objednávky eshopu.
  • Automatický import objednávky z eshopu do účetního systému.
  • Automatická kontrola opuštěných košíků eshopu s nastavením termínů oslovení zákazníků pro možnost dokončení objednávky.
  • Zaslání dat do jednotlivých doprav, kde není potřeba zavádět ručně jednotlivé položky objednávek, ale vygeneru je se dávka (např. Česká pošta, Zásilkovna, atp..
  • Automatická kontrola plateb příchozích objednávek na bankovní účet.
  • Automatické informování zákazníka dle stavu objednávky, a to e-mailem nebo SMS.
  • Automatické informování obchodníka dle stavu objednávky, a to e-mailem nebo SMS.
  • Automatické zasílání dokumentů (faktura, dodací list) elektronickou formou dle stavu objednávky.
  • Automatické statistiky provozu eshopu a jeho výsledků.
  • Našli jste ve výše uvedeném seznamu funkce, které by Vás zajímaly?

Stačí nás jen oslovit a nezávazně se můžeme pobavit o možnostech řešení.