Loading color scheme

Doména bez obsahu je k ničemu

Každá firma za svůj život nasbírá hned několik webových domén, které chce výhodně zúročit v rámci prodeje nebo prezentace.

Většinou, ale taková doména končí nastavena na přesměrování na hlavní doménu vaší prezentace nebo eshopu. To je ale špatně a taková doména Vám nic nepřináší.

Jde o to, že takovou doménu bez vlastního obsahu, Google nebo Seznam vůbec nevidí a zaznamená až dění na hlavní doméně.

Co tedy dělat?

Ideálním řešením pro takovou doménu je vytvoření mikrostránky, kde budou základní informace o nabídce, značce nebo produktu a z takové mikrostránky pak směřovat návštěvníky na hlavní stránku firmy.

Mikrostránku můžete vytvořit jedniduše třeba a stránkách www.despito.com , kde se stačí registrovat a založit projekt webových stránek, třeba i vícero. Následně už jen doplníte obsah a odkazy.

Pokud si i přesto nevíte rady, stačí nás oslovit a rádi vám pomůžeme.